Hollanda Vizesi Başvuru ve Randevu İşlemleri
Hollanda vizesi hakkında genel bilgi edinmek isteyen vize başvuru sahiplerinin bilmesi gereken diğer önemli bir husus ise Hollanda’ya seyahat edecek kişi ya da kişilerin sahip oldukları Hollanda Schengen Vizesi yok ise Hollanda’ya giriş yapabilmeleri için Hollanda Vize Başvurusu yapmaları gerekmektedir.
Hollanda Konsolosluğu ve vize başvuru merkezi VFS Global yukarıda da belirttiğimiz gibi vize işlemlerinizi randevu sistemi ile değerlendirmektedir. VFS Global Hollanda vize işlemlerinde dünya çapında bir firmadır.
Başkent Vize ise hem VFS Global, hem de Hollanda Konsolosluğu yetkilisi olarak tüm vize işlemleri konusunda uzmandır. Sizin için randevu işleminiz dahil, tüm vize işlemlerinizi gerçekleştirebilmekte olan bir firma olarak vizenizin olumlu sonuçlanmasını sağlayacak koşulları oluşturmaktayız.
Schengen kuralları gereğince vize işlemleri için randevu alınması zorunluluktur. Hollanda Konsolosluğu, yapılacak vize başvurularını randevu sistemi ile değerlendirmeye almaktadır. Hollanda vizesi başvurusu yaparken 1 ay önce yapmakta yarar olduğu için Hollanda Vize Randevusu alırken de ona uygun olarak almaktayız.
Hollanda Express vize başvurularını da kabul etmektedir. Express vize başvurusu yapan kişilerin başvuruları ilk randevu gününe verilmektedir. Bu sayede vizenizi daha hızlı sonuçlandırabilir ve acil işlerinizi bir an önce Hollanda’ya giderek yapabilirsiniz.
İşlemlerinizde herhangi bir aksaklık yaşanmamasını sağlamak adına, vize işlemleri uzmanı olan firmamızla iletişime geçebilirsiniz. Bu sayede vizenizin çıkmasını da garantiye almış olmaktasınız.
Hollanda’da bulunan arkadaşlarınızı ya da ailenizi ziyaret etmek için Hollanda Vizesi Aile/Akraba Ziyareti başvurusu yapmanız gerekmektedir. Diğer vize türlerinde olduğu gibi Hollanda Aile Ziyareti Vizesi için talep edilen evraklar aynıdır. Ancak mutlaka Hollanda’dan gelecek olan davetiyenin de evraklar arasında bulunması gerekmektedir.
Evraklarınızın prosedüre uygun olması vizenizi alabilmeniz açısından önemlidir. Herhangi bir aksilik yaşanması durumunu önlemek için Hollanda Konsolosluğu’nun güncel olarak bildirdiği bilgileri takip ederek, resmi bir şekilde evraklarınızın hazırlanmasını sağlamaktayız. Bir sorun yaşamadan vizenizi alarak Hollanda’nın keyfini ailenizle ya da arkadaşlarınızla çıkarabilirsiniz.
Hollanda aile birleşimi için evli, birlikte yaşayan ya da bir ilişkisi olan kişiler başvurabilmektedir. Hollanda vatandaşı ile bu tür bir ilişkiniz var ise doğrudan oturum izni alabilmektesiniz. Belirli zamanlarda Türkiye’ye dönmek gibi zorunluluk artık bulunmamaktadır.
Hollanda Aile Birleşimi Vizesi için birlikte yaşama ya da yaşamama gibi bir durum fark etmemektedir. Hollanda’da ikamet eden kişinin gelir miktarı önem taşımaktadır. Çalıştığı yer ile en az bir yıllık bir sözleşmesi olmalı ve en az asgari ücret seviyesinde bir gelirinin olması gerekmektedir.
Aile birleşimi vizesinde dikkat edilmesi gereken nokta maaşla ilgilidir. Yapılan iş sözleşmesi mutlaka evraklar arasında olmalıdır. Sosyal sigortalar kurumu ve benzeri yerlerde yapılan incelemelerde maaş ya da maaş bildirimi hakkında veyahut çalışma koşulları ile ilgili bir çelişki bulunuyorsa Çalışma Bakanlığı bu durumları tespit edebilmektedir. Ek olarak iş verenin soysal sigortasının ödenip ödenmediğini de öğrenebilmektedir. Eğer evlilik yoksa ilişkiye dair detayları fotoğraf ve benzeri gibi evraklar ile talep edilmektedir. Hollanda’da bulunan yetkililer ile yapılacak mülakatta bunlar gösterilmektedir.
Hollanda’da ikamet edilebilmesi için öncelikle MVV başvurusunda bulunulması gerekmektedir. Bu başvuru olmadan oturum izni reddedilmektedir. Aile birleşimi vizesi almak ve Hollanda’da oturum hakkına sahip olmak istiyorsanız yetkili Başkent Vize ile görüşerek hiçbir sorunla karşılaşmadan vizenizi alabilir ve seyahatinizi planladığınız gibi gerçekleştirebilirsiniz. Sizin için biletinizi dahi ayarlayabilir ve hiçbir prosedürle uğraşmadan keyifli bir yolculuk yapmanızı sağlayabiliriz.
İş toplantısı, sektörel seminerler, iş nedeni ile konferans ve fuar katılımları gibi durumlarda Hollanda Ticari Vize başvurusu yapmanız gerekmektedir. Ticari vize içinde kişi meslek ve görev bilgilerini, maaş bilgilerini, vergi levhasını, faaliyet belgesini, şirketin imza sirkülerini, çalıştığını gösterir evrakları temin etmelidir.
Bu evraklar dışında genel olarak belirttiğimiz evraklarda başvuru sahibinden istenmektedir. Bunlara ek olarak Hollanda Konsolosluğu’nun ek evrak talep etme hakkı bulunmaktadır. Eksiksiz bir şekilde temin edilmesi gereken evrakları hazırlama süreci, başvuru ve randevu işlemleri gibi tüm vize işlemlerini adınıza gerçekleştirmemiz için bizi arayabilirsiniz.
Maksimum 90 gün süre ile Hollanda’yı gezip, görmek ve tanımak istiyorsanız Hollanda Turist Vizesi almanız gereklidir. Genel olarak belirtmiş olduğumuz evraklar turist vizesi için geçerli olmaktadır. Turist vizesi alırken meslek gruplarına göre şu evraklar talep edilmektedir;
Emekli ise maaş cüzdanı, emeklilik kartı fotokopisi, emekli olunan kurumdan alınan yazı gerekmektedir.
Memur ise bağlı bulunduğu kurumdan resmi izin belgesi, oda sicil kaydı ve diğer kurum evrakları temin edilmelidir.
Öğrenci ise güncel tarihli öğrenci belgesi alınmalıdır.
Çiftçi ise ziraat sicil kaydı, varsa ekili tarım alanı ve topraklara dair belgeler olmalıdır.
18 yaşından küçük ise anne ya da baba tarafından noter onaylı olarak imzalanmış muvafakatname gereklidir.
T.C. de ikamet eden yabancı uyruklu kişilerin ise oturma izin belgesi olmalıdır.
Diğer Schengen ülkelerine seyahat edilecekse, seyahat planlarının paylaşılması gerekmektedir.
Dikkat edilmesi gereken tüm hususlar hakkında vize işlemlerinde profesyonel olan Başkent Vize gerekli işlemleri yapmaktadır. Sizin adınıza işlemlerinizi gerçekleştirmemizin ardından güzel bir seyahat gerçekleştirebilirsiniz. Otel rezervasyonları ve gidiş, dönüş biletleri için dahi endişelenmenize gerek kalmaz.
Hollanda Vize İletişim Hatları
Gaziantep Vize Merkezi
İncilipınar Mh. Muhammer Aksoy Bulv. No: 28/C Şehitkamil, Gaziantep